دخترا مایع لباسشویی پینو‌نوزاد خوبه؟

۱۲ پاسخ

رنگ آبیش محشره

من مای بیبی گرفتم بوش نرم کننده گیش عالیهههه تا چند روز خونه بوی بچه گرفته بود🥹 خیلیم بوش تند نیست که برای بچه ضرر داشته باشه

من فیروز صورتی گرفتم

من‌ تازه سفارش دادم امیدوارم خوب باشه
بین فیروز و پینو شک داشتم دیگه فعلا پینو خریدم

ارع من راضیم میخرم این بچمم پینو خریدم

یه چیزی تو ماشین بوده رو خیلیاشون لک سیاه افتاده😑😐😐
۶۰ درصد لکه‌هایی که زردی داشتن رو برده
خیلی کمرنگشون کرده
ولی حستمیزی و بوش همچنان خوبه

اکتیو ابی بخر عالیه
پینو بوش تنده

من همین امشب گرفتم هم لکه‌بر‌ هم مایع درب آبیشو منتظرم از ماشین دربیان ببینم چطور شده
به توصیه مامانای اینجا گرفتم فعلا نظرم اینه که بوشون خوبه چون نگران بودم تند باشه ولی خیلی ملایمه

من فیروز خریدم براش

اره بوشم عالیه😍

من فیروز گرفتم

من لکه برش رو گرفتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی