۱۲ پاسخ

آره میدم

من برنجی که از ظهر بمونه شب میدم ولی فرداش اصلا

مایه اخلاق بدی داریم غذای مونده نمی‌خوریم ینی ناهارشام فقط به اندازه همون وعده واندازه سه نفردرست میکنم تمام

نه عزیزم مثلاً اگه از ظهرش اضافه اومده باشه برای شب هم همونو میدم ولی اینکه اگه بذارم برای فردا بدم نه اصلا اینکاروتاحالا نکردم

سعی کن ندی برنج دوبار گرم بشه برا بدن مفید نیست

اره بابا بده من غذای دیروز رو فزداش گرم کردم دادم

اره دادم

اگه توفریززاشه یخ زده باشه مشکلی نیست اما اگه تو یخچال نگهداری کردید بله خطرناکه لطفا ب بچه ندید ازهمین الان معدش میکروب میگیره خدای نکرده

چون همسرم غذای مونده نمیخوره اندازه درست میکنم‌دیگه اضافه نمیاد

بله عزیزم

نه اصلا کلا غذای ظهر اگه برنجی باشه بمونه حتی برای شام نمیخوریم 🥴
اکثرا کمتر درست میکنم ک اضافه نیاد

ما اخلاق بدی داریم غذا از ظهر بمونه شب نمیخوریم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی 🧸🍼 مامان امیرعلی 🧸🍼 هفته سی‌وسوم بارداری