خانوما دلیل سردرد تو ماه هشتم چیه

۴ پاسخ

منم خیلی سردرد میگیرم

منم دو هفته اس سردرد دارم ،میگن بخاطر کم خونی و نخوردن اب کافی هست

بی خوابی
تغییرات هورمونی
اب نخوردن

بی‌خوابی 😂

سوال های مرتبط

مامان لیا🍓 مامان لیا🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی