بچه ها شما از وقتی رفتین تو ماه هشتم سردرد ندارین؟؟؟

۱۰ پاسخ

منم‌دو سه روزه سردرد دارم نگرانم میگن ممکنه از علائم دفع پروتئین باشه🥲

من ماه چهارم تا پنجم خیلی خیلی شدید بود وقتی درد میگرفت دو سه روز خوب نمیشدم

من دارم
این ماه هشت چیه هر روزش ی درده

من خیلی درد پا و واژن و دل درد دارم کلا با شروع ماه هشتم اینا اومدن سراغم

فشارخونتو چک کن وقتی سر درد داری

آب بیشتر بخور

ینی اینم از علائم این ماهه؟

چرا اتفاقا منم تو هست ماه که رفتم یه سردردهای عجیبی میگرفتم ویکس میزدم با شال سرمو می‌بستم خوب میشدم دوباره فردا همینجوری میشدم
خداروشکر دیگه کلا رفت
تو بارداری همه چیز تجربه میکنیم

نع.

همه درد میاد سراغت😮‍💨😂

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی