سلام بچه ها این یعنی چی؟

تصویر
۸ پاسخ

انشالله ک خیره هر چی خدا بخواد🙏

خوبه فقط زود رفتی باید 8هفته بری برا سونو قلب

به سلامتی همه چیز خوبه،داروهای ویتامین دکتر رو بخور،غذای های مقوی بخور،زعفران،کرفس،آناناس....نخور استراحت روی یک ساعت پیاده روی کن عزیزم

فیتل پل یعنی جنین

منم زود رفتم همینو گفت هفت هفته تکرار کن

این سونو داره میگه ک فعلا جنینی داخلش نیست

بسلامتی الهی سالم بغلش بگیری

خوبه عزیزم باید دو هفته دیگه بری سونو برای قلبش

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان ضیاء مامان ضیاء قصد بارداری
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان ❤️آیهانم❤️ مامان ❤️آیهانم❤️ هفته ششم بارداری