تو هفته من درد زیرشکم طبیعیه؟!

۵ پاسخ

دردی که با استراحت بهتر نشه، طبیعی نیست. وگرنه گاهی به خاطر فعالیت زیاد درد پیش میاد.

نه درد مدوام طبیعی نیست

ادامه دار*

درد خفیف اره اما شدید و اداره دار خطرناکه

خیررر

سوال های مرتبط