خانم ها 32هفته
1700 جنین وزنش خوبه یا نه ؟

۹ پاسخ

من فردا سونو وزن دارم

برا من دوکیلو بود

من ۳۰ هفته ۳ روز رفتم وزنش ۱۷۰۰ ۳۰گرم بود الان ۳۲ هفته ۲ روزمه نمیدونم چقدر دیگه🥲🥲

خووووب عالی

همه بچها مثل هم نیستن نگران نباش اصلا وزن بچتو با بقیه بچها مقایسه نکن

راستش کمه
گوشت و حلیم و آجیل و از اینجور چیزا بیشتر بخور

نمیدونم من ۲۹ هفته رفتم

نه وزنش نرماله

مال من ۱۹۰۰ بود
شاید یکم کم باشه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان طهورا💕طاها مامان طهورا💕طاها ۱۱ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی