سلام. خانم ها 32 هفته وزن 1700 خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

آره عالیه از رو نمودار ماشالا

تصویر

نرماله فک کنم تا ب دنیا بیاد ۳بشه

یکم کمه

کدوم سونوگرافی رفدی اخر

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان سه تفنگدار مامان سه تفنگدار ۱ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آوین🥹 مامان 🩷آوین🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری