خانوما هزینه سونو آنومالی حدودا چقدره

۲۰ پاسخ

۲۹۰۰ من دادم

من ۴ شنبه میرم ۱۵۰۰ گفت

من از بیمارستان پرسیدم گفتن با بیمه ۷۰۰

من شد ۱۲۰۰

من 1300بود

یک و پونصد

1700همین امروز رفتم

بستگی ب جایی که میری داره
مرکز شخصی ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰
بیمارستانم نمی‌دونم

بستگی داره کدوم شهر باشی و تو همون شهر هم کجا بری چون کلا متغییره از ۱۵۰۰ شروع میشه تا ۴ و ۴۵۰۰ . باید از اونجایی ک میخوای بری بپرسی

۲۸۰۰

من انومالی پیشرفته رفتم با اکوی قلب ۵۷۰۰ برای هر قل

منم پرسیدم گفت آزاد ۲۵۰۰ میشه همه سونوگرافی ها یه قیمتی واسه خودشون میدن .

سلام عزیزم بسته به آزاد یا با بیمه انجام دادن فرق میکنه من با بیمه ۲۰۰هزارتومن دادم

من همین الان تو مطبم 2800

چرا هرجایی یه قیمتی میگن
منکه دوقلو دارم بهم گفتن حدودا ۵ تومن میشه

عزیزم بستگی ب شهرمون داره و سونوگرافی ک میری
با بیمه و بدون بیمه:) من ازاد شد1850

من امشب میرم ببینم چقدره بهت خبر میدم

شهر به شهر متفاوته گویا

۲۲۰۰ عزیزم

۱ میلیون و نیم

سوال های مرتبط

مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو ۸ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میم مامان میم هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی