من تو شهرمون یه جا قیمت گرفتم گفت ۷ میلیون یه جای دیگه ۲۴۰۰ دوتاشونم خیلی معروفن و حرفه ای مسلما اونی که ارزون تر بود رفتم🤣
من یکشنبه باید برم سنوگرافی انومالیم ۵۶۰۰ گفت
ازمایش انومالیم ۴۷۵۰ شد
۷۷۰۰ شد مال من🥲😭😭
شهر ماک ۱۸۰۰میگیره سهر شمارو نمیدونم 🤔
۵تا ۷
عزیزم ناقابل ۶ تومن
با بیمه ۱۴۰۰ 😂
من سوال کردم گفتن1450 البته خب بستگی به شهرتون داره و اون مرکزی که میری
عزیزمم من نوبت گرفتم برای ۲ تیر گفتن ۳۳۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.