۱۰ پاسخ

درسته 30دی زده تو سنوم

اسفند آذره

برا من درست بود

پس چرا من اسفند اقدام کردم اما آذر بدنیا میاد؟

درسته

من اردیبهشت حامله شدم بهمن ب دنیا میاد

دی اقدام کرده بودیم ما .31 شهریور هم بدنیا میاد

بهمن بودم منم

درست

خدا کنه راست باشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی