ببخشید دمای آب شیرخشک باید چند درجه باشه؟

۲ پاسخ

تو شیشه که میریزی هی بخور ببین خوبه یانه. نه سرد باشه نه گرم که بسوزه. من یه فلاسک اب جوش دارم و یه بطری اب جوشیده سرد شده سریع قاطی میکنم راحت تره

نزدیک به دمای بدن یه ذره گرمتر
حدود ۴۰ درجه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی