۱ پاسخ

تا ۳۷/۵ بد نیست . اگه بشه ۳۸ یعنی تب داره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی