۴ پاسخ

بنظرم برو پیش متخصص پریناتولوژی نه متخصص رادیولوژی

من برای بچه اول رفتم خوب بود هفت سال پیش برای این یکی رفتم یزدان پناه واقعا عالی هستن،جنسیت هم 12هفته صددرصد میگه

سلام مامانا کسی سرکلاژ انجام داده درد داره یانه

دوستم میرفت پیشش خیلی راضی بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه قشنگ خدا💖 مامان هدیه قشنگ خدا💖 هفته چهاردهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری