من ذخیره تخمدانم بالاس چیکار کنم🤣

۱۰ پاسخ

تخمدانم درد میکنه چیکار. کنم

وای خدا مال من کمه .مال شما زیاد.

عزیزم ذخیره تخمدان بالا نشانه تنبلی هست

پزشکتون نگفت تنبلی تخمدان داری؟

بفروشش🤣🤣

تولید مثل

ینی چی 😂😐🤦‍♀️

خو خوبه که برا بارداری اگه اقدامی

باید پایین باشه

واااااا😐😂

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
من🦋 من🦋 قصد بارداری
مهر طوبی مهر طوبی قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری