۴ پاسخ

زیادم بالا نیس چون رنج ازمایشگاه تا ۱۳

آی وی اف کردم منفی شدم

ورزش اصلاح سبک و مکمل حتما خوب میشی نگران نباش

تنبلی تخمدان شدید هست

سوال های مرتبط

مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان و ماهلین مامان ایهان و ماهلین هفته چهاردهم بارداری
مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی