۱ پاسخ

دارو نده عزیز ..بخاطر ی آبریزش بینی ک دارو نمیدن ..دارو خودش عوارض خودشو داره

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ایی مامان نون خامه ایی ۳ سالگی
مامان اریا مهروماهی مامان اریا مهروماهی ۱۴ ماهگی