۴ پاسخ

هیچکدومو نده فقط اینو بده اب رو اتیش

تصویر

نئو تادین خوبه ابریزش بینی واسه حساسیت هس. اسپری بینی هم خوبه

اسپری سدیم کلراید خوبه واسه بینی

برای ابریزشش با سرم شستوشو اگه میزاره بینی هاشو بشور

سوال های مرتبط