سلام مامانا میگم کالابرگ کودکان گرفتین

۶ پاسخ

من تاحالا نگرفتم

مگه شارژ شده؟

نه این ماه نریختن مگه برا شما ریختن؟

چقد ریختن واستون؟
تازگیا ریختن؟

نه. از کجا بفهمم تعلق میگیره بهمون یا ن؟؟

مگ جدید شارژ شده؟

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم ۱۷ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان علی یاسین مامان علی یاسین ۱ سالگی