۴ پاسخ

دکتربمن گفت شیرخشک وزن دهی نداره ولی نان چون اهنش زیاده بی تاثیر نیست

ببلاک ای ار برا دخترم نساخت
یبوست و نفخ شدید داشت
الان تروویتال ای ار میدم خداروشکر بهش ساخته

منم ببلاک آی آر میدم کمکی وزن گرفته ولی تپل مپل نشده

من ببلاک AR استفاده کردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۰ ماهگی
مامان یاس🩷 مامان یاس🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی