۵ پاسخ

خوبه همه چیز عزیزم کوچولوتم پسره
خطای این آزمایش فقط یک درصده و نگرانش نباش خطای جنسیتشم دو درصده که یک در میلیون پیش میاد عوض بشه منم سلفری دادم سالم و جنسیتو پسر زد تو آنومالی هم همه چیز خوب بود و پسر بود

سالمه نینیتم پسره مبارکه

خداروشکر مشکلی نیست 🌺🌺

ی عکس واضح بفرس اگر شد بفرس برا catGPT تا بگه

نینیت پسره

سوال های مرتبط