۲ پاسخ

من دلم مثل دل درد پریودی یکم خفیف تر درد میگرفت چند دقیقه ای دوباره ول میکرد به دکترم گفتم شیاف و قرص نوشت

میگیره ول می‌کنه نه درد زایمان اگر از دوسه تا بیشتر هست ولی مدام هست عادیه بگیره ول کنه زایمانه

سوال های مرتبط