خانما من خیلی کمر درد. دارم عادیه؟؟؟

۴ پاسخ

اره عادیه برا منکه وقتی کار میکنم بعد میشینم استراحت شروع میشه بیشتر پایین کمرمه لگنم

منم دارم دو روزی یک بار میگیرع درد

منم دارم گاهی وقتام ب زیر شکمم میزنه

منم یکم دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی