۱۰ پاسخ

من ازاول تا یکم تکون میخورم کمردردم😑

منم از وقتی هفت مام کامل شده کمر درد دارم مثل پریودی

یا هم بخاطر رحم دوشاخ

من شاید بخاطر فیبروم کمر درد می‌کنه زیاد

اره کامل

نوع کمردردت و شدتش مهمه

من وقتی درازمیکشم هم کمرم درد
میگیره هم کشاله رانمو هم شکمم منقبض میشه

دارم از پادرد و کمردرد میمیرم انگار میخوام پریود بشم🥲

منم گاها دارم تا وقتی دراز میکشی و درد نداری اوکی هست بیشتر‌بخاطر سنگینی وزن بچه هست و عضلات کمر که ضعیف هستن .

منم..

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌وسوم بارداری