اره الانم من گاهی دارم
منم کمردرد خفیف دارم🥺
من از ماه ۷ یا ۸ دیگه کمر درد داشتم تا الان
الان دردای من مث درد پریودی خفیفه شدید نشده هنوز نشونه اینه که دارم به زایمانم نزدیک میشم
غیر از کمردرد من پادرد هم داشتم
اره منم تو هفته تو همینجوری بودم الان گاهی کمرم میگیره و زیر شکمم احساس فشار میکنم دکترم گفت بچه داره برا زایمان آماده میشه داره به لگن فشار میاره
ترشح هم دارم بی رنگ و بو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.