۴ پاسخ

سلام
شما دردتون درد زایمان بود؟

اگ با شیاف و استراحت خوب نشدی برو زایشگاه ان اس تی بده حتما

ب دکترت میگفتی شیاف بد

استراحت بکن ببین بااستراحت خوب میشه اگ خوب شد چیزی نیست

سوال های مرتبط