خانوما بهترین وقت برای آزمایش گلوکز چند هفته‌س؟

۱۴ پاسخ

من ۲۶ رفتم

من ۲۴هفته ۳روز بودم دادم

من 29 رفتم

من هفته اینده میرم دکتر بنویسه برام

نمیدونم فردا نوبت دکتر دارم اینجور که میگن از ۲۴ هفتس امکان داره واسم بنویسه ازمایشو

دکتر به من گفت ۲۵هفته برو رفتم انجام دادم فک کنم ۲۴تا۲۸ هفته باشه

من 24هفته 5روز بود دادم

24هفته تا28هفته س
ولی خوب 24هفته بدی بهتر چون اگر خدا نکرده قند بارداری داشته باشی متوجه بشی تغذیه درست بشه

۲۴ تا ۲۸ هفته

من ۲۷ هفته ۳ روز آزمایش دادم

بستگی داره دکترت کی بنویسه بری

دکتر من گفت ۲۶ هفته

من ۲۴ یا ۲۵دادم

۲۴تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری