خانوما برای سزارین ۳۸هفته ۳روز خوبه ؟

۳ پاسخ

آره خوبه

آره عالیه دکتر برای من ۳۸ هفته و دو روز نوبت زده

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی