۵ پاسخ

خیلی زوده

ازمایش ندادی؟البته بعضیا علائم ندارن

منم هفته شما اصلا علائم نداشتم فقط درد پریودی داشتم

ازمایش خون بابد بدی
البته بعضیا علائمشون دیر تر بروز میدن

ربطی ب علائم نداره عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان پسرم و فندقم مامان پسرم و فندقم هفته یازدهم بارداری