چندمین انتقالته؟
من هیچ علامتی نداشتم فقط دوسه روز قبل ازمایش پاهام ضعف می کرد ولرز می کردم
هییییچ ربطی به علائم نداره
من علایم نداشتم هنوزم ندارم فقط سینه هام درد میکنه مثل دوران پی ام اس
من علائمم خیلی کم بود مخصوصا روزهای اول
خانما منظثرم تو انتقاله
چند روز تاخیری
هرکسی ک نذر داره توی ماه محرم میخواید ثواب کنید من خانم حسینی اینجام تا تو کار خیر شریک بشم من دارم برای خانمهای باردار خانم های نیازمند و بی سرپرست و همچنین کودکان لباس و وسایل جمع آوری میکنم هر کدوم تون نذر دارید یا علی خدا خیرتون بده
من خیلی علائم دارم تستمم هاله داره
اره من اصلا هفته های اول سر پسرم علائم نداشتم فقط پریود نشدم و تستم مثبت شد رفتم ازمایش هم مثبت بود. تو یک ماه که بودم کم کم علائم ظاهر شد
جراتست نمیزنی عزیزم ک خیالت راحت بشه
علائم کمکم خودشونو نشون میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.