۶ پاسخ

خانومهای هم هفته من چه علائمی دارید؟

من هیچوقت ریسک نمیکنم در این مورد

خب چرا نریم

حتما حتما برو

سونو‌انومالی خیلی مهمه و تک تک اندام های جنین رو بررسی میکنن که خدایی نکرده نقص مادرزادی نداشته باشه

من ترجیح میدم همچین ریسکی نکنم

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری