۳ پاسخ

اره ببر بهداشت میگه یه روز نبر روزه سوم ببر دیگه

منم دیشب بردمش
۲۲زدم واکسنشو

اره ببر

سوال های مرتبط

مامان هلیا ومحمد رضا مامان هلیا ومحمد رضا ۱۲ ماهگی