سلام مامانا
کوجولوهاتون از کی سینه خیز رفتن؟!

۶ پاسخ

بچه من تا داره باسنشو میده بالا تازه داره تمرین میکنه زوده

من تازه فق سرجاش گردی میخاد بزنه سینه خیز هنوز بااینکه خیلی باهاش تمرین میکنم

۵ ماهگی سینه خیز رفت

پسرمن تازه میخاد داره یاد میگیره که بره

دختر من هنوز نمیره

از 5 و نیم خودش رو می‌مالید به زمین نمیتونس تکون بخوره ولی، الان قشنگ سینه خیز میره ولی بیشتر دنده عقب اونم با سرعت😁زیر مبل هاس فقط

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤️ مامان معجزه❤️ ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۸ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی