نمیدونم ولی طبیعی سخت و پرریسکه واقعا
سبزوار سزارین نمکنن باید دکتر بگیری
خواهر من دو قلو داشت برای زایمان گفتن موقعیت بچه هات خوبه میشه طبیعی زایمان کنی،میخوای طبیعی باشی یا سزارین کنیم ابجیم گفته نه سزارین کنید
اره عزیزم سزارینه مگ اینک خودتون طبیعی بخواین اونم شرایطو میسنجن
ن ربطی نداره شرایط قرارگرفتن جنین اگ برای طبیعی نرمال باشه سزارین نمیکنن
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.