۶ پاسخ

نمیدونم ولی طبیعی سخت و پرریسکه واقعا

سبزوار سزارین نمکنن باید دکتر بگیری

خواهر من دو قلو داشت برای زایمان گفتن موقعیت بچه هات خوبه میشه طبیعی زایمان کنی،میخوای طبیعی باشی یا سزارین کنیم ابجیم گفته نه سزارین کنید

اره عزیزم سزارینه مگ اینک خودتون طبیعی بخواین اونم شرایطو میسنجن

ن ربطی نداره شرایط قرارگرفتن جنین اگ برای طبیعی نرمال باشه سزارین نمیکنن

بله.

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان محیا و حوریا مامان محیا و حوریا ۸ ماهگی