شیرخشک ترویتال چطوره ؟
کی داده به بچش ؟

۲ پاسخ

تنها میدم

من دارم میدم خوبه ولی بچه من فقط تو خواب شیر نیخوره رفلاکس داره وای وزن دهی خوبی داره هر ماه یه کیلو

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد