۲ پاسخ

من دیابت داشتم طبیعی زایمان کردم

من دیابت دارم ولی هنوز سزارین نشدم اجباری سزارین دومم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی