ازکی نبایدرابطه برقرارکرد

۳ پاسخ

ما ک 6 ماهه خواهر برادریم 😂😂

الان من سزارین هستم و جفت پایین دکتر گفت ماه نهم ممنوعه

اول حاملگی میگن رابطه ممنوع اونم برا همه نه برا حاملگی پرخطر الان دیگه بچه بزرگه اگه طبیعی باشی باید ۳۵ به بعد بدون جلوگیری رابطه داشته باشی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۸ ماهگی
مامان neneooo مامان neneooo ۱۳ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان آیکان وکایرا🥰 مامان آیکان وکایرا🥰 ۱ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان ماهان وتابان🫀 مامان ماهان وتابان🫀 ۱۰ ماهگی