خانمهالیدی میل ازکی شروع کردین ضررنداره

۶ پاسخ

از ۲۸

من از ۲۳ هفته دارم میخورم

فشار رو بالا میبره و قند اگه مشکل قند و فشار نداری و وزنت زیاد بالا نیست بخور دکتر بهم گفت اینارو

من از ۳۳ هفته

از ۲۶ هفته گلم به دکترم گفتم گفت بخور انشالله تاثیر بزاره

از ۱۲ هفته اصلااا

سوال های مرتبط

مامان غزل و تودلی❤️ مامان غزل و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری