۷ پاسخ

خوبه بنظرم زیادم هست چون تا چهل هفته بازم وزن اضافه میکنه

من ۲۴۰۰بود

عالی

من ۳۵ هفته ۲۲۲۲ بود ک دکتر گفت خیلی کمه دعا کنید واسم

عالیه

عالیه دیگه این ۴ هفته پایانی ک اصل وزنو میگیره قشنگ تپلی میشه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۴ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی