خانما ۳۴ هفته ۲ کیلو ۲۵۰ خوبه ؟

۳ پاسخ

اره خوبه یکم اجیل و حلیم و کباب بخوری این هفته های اخر ب بالا ۲۷۰۰ برسونیش

اره من ۳۵هفته دو‌کیلو ونیم بود

بزای من ۳۵ هفته و۳ روز ۲۴۰۰گفتن کمه

سوال های مرتبط

مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان ساحل جیگر مامان ساحل جیگر ۳ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی