خیلی داغ کردم کسی از این تب سنج سر در میاره

تصویر
۶ پاسخ

شیرتو بدوش من از شیرزیاد تب میکردم بیمارستان بستری بودم

تب سنج خودته؟؟تبت ۳۸

تب داری

تب داری دگ

تب داری ، علائم دیگه ای نداری ؟ تو رو خدا مواظب باش نی نیت مریض نشه

خب دمارو نشون داده دیگه
سوالتون چیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۸ ماهگی
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان مامان بی تجربه مامان مامان بی تجربه ۵ ماهگی