۵ پاسخ

من گذاشتم یخچال چون فوری آب میشه

توی دمای زیر ٢۵ درجه باید باشه
اگه دمای خونت بیشتر از اینه بذار یخچال
فاسد میشه وگرنه

شیاف کلا تو یخچال باشه بهتره موقع استفاده خیلی کثیف کاری نداره

جاش خنک باشه

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🩷 مامان 👶🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینیم🐣 مامان نینیم🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری