۵ پاسخ

سلام
کارشناس ومشاوره پوست وموهستم
سوالی داشتید درخدمتم

بازم خوبه نصف میخوره

روبیکاتو بده

دیگ شیر ندادم لازم نیس بدی

شیر پاستوریزه اون هم هروز نمیخوره

سوال های مرتبط