۱ پاسخ

ضرر نداره اما اونم داخل شکم سرما میخوره دیگه منم اینجوری شدم الان اونم داخل سرما خورده منو اذیت میکنه و تکون هاش ب خاطر سرما خوردنش کم شده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری