مامانا پدی لاکت برای رفلاکس هم خوبه؟

۳ پاسخ

پدی لاکت برای کولیک و یبس میکنه... برا رفلاکس دایمیتیکون خوبه

نه واسه کولیکه عزیزم

فکر نکنم
دقیق نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۷ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی