۵ پاسخ

لعنت ب رفلاکس واقعا دیگ کم اووردم

مامانا بچه ی ک اسهاله چیکار کنم تا شیر میخورع دستشویی میکنه انگار اسهاله ابکیه

فاموتدین

داره عزیزم باید بری دکتر دارو میده بهتون

برا پسرم شربت داده دمیتدون

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 مامان آقا مانیار 🌱💙🤱🏻 ۵ ماهگی