۹ پاسخ

طبق پریودی ۷ هفته رفتم

برا من شیش هفته و چهارروز تشکیل شده بود

از ۶ الی ۸ هفته. من ۶ هفته رفتم

من ۷ هفته رفتم

ار 7 یا 8 هفته

۸هفته خوبه

شما الان دیگ باید برید

۸هفته

من پنج مهر دکترم وقت داده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرعلی 
👶🏻 مامان امیرعلی 👶🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان علی سام مامان علی سام ۶ ماهگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته هفتم بارداری