خانما بچه های شما هم هر دندونی در میاره تب میکنه

۳ پاسخ

بچه من تب نمیکنه

دو تا پایینی رو در اورد یک هفته تب داشت الان دوتا بالایی رو درآورد تب نداشت فقط اسهال بود

نه عزیز اصلا تب دندون نداریم.شاید درحد داغ شدن سر

سوال های مرتبط