صدک 14واسه 38هفته خوبه؟
یکم کمه بنظرم 🥲🥲🥲

۴ پاسخ

شنیدم بالای ده مشکلی نداره ولی خب بازم بنظرم وزنش کم بوده صدک۱۴زده

دکتره میگف باید بین ۱۰ تا ۹۰ باشه
بالا و پایینترش نگران کنندس
ولی بازم پایینه یکم

ننوشته چند کیلو ؟

اره کمه فک کنم بالای ۲۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری