حالا اشکال نداره که تو بده نک بزنه نهایت سیر نشد اون یکیم بده
بله منم همینم
چون بچه یکیشو بهتر میخوره
سر اولی هم همین بود سر دومی هم همینه
ااا آره منفکر میکردم فقط من اینطوریم
دقیقا
مشکل منم هست
کاش میشد درستش کرد نمیدونم چیکار کنم
آره منم دقیقا. نمیدونم والا. مال من قشنگ کوچیک و بزرگ شدن😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.